Digital analys och strategisk målstyrning
Under februari och mars kommer vi att bjuda in till tre inspirerande och matnyttiga seminarier på temat strategisk målstyrning. Alla seminarier är fristående men passar även bra att gå på som en serie.
- Digital analys och strategisk målstyrning, 13 februari, frukostseminarium
- Toolbox för konverteringsoptimering, 6 mars, frukostseminarium
- Growth marketing, 27 mars, eftermiddagsseminarium med efterföljande After Work
Först ut är Digital analys och strategisk målstyrning som passar dig som är beställare av digitala projekt. Under en timme går vi igenom ramverk för att lyckas definiera tydliga och mätbara mål, hur vi kan komma till värdefulla insikter baserade på data och hur kan man mäta digital ROI.
"Vi lämnar digitala spår efter oss i princip överallt men hur ska
man som företag bäst plocka ut guldkornen ur all data våra
kunder producerar? Hur går vi från data till insikt?
Att mäta och analysera sina insatser är nyckeln till att lyckas
i en allt snabbare digital vardag."
Var: Limetta, Brahegatan 9
När: 13 februari. Frukost serveras från 8.00, seminariet startar 8.30-9.30
Mer information om och anmälan till de kommande seminarierna Toolbox för konverteringsoptimering och Growth marketing släpper vi längre fram. Boka gärna in samtliga datum i kalendern så länge!
Varmt välkomna och hoppas vi ses!