Workshop med Episerver: Från digital masskommunikation till personliga dialoger
Företag och organisationers digitala närvaro blir allt viktigare i kampen om användare och kunder. Men att ställa om till en kundcentrerad organisation kan vara lättare sagt än gjort. Under en interaktiv förmiddag ger vi dig insikterna och verktygen hur ni bäst vidareutvecklar era digitala kanaler på temat personalisering.
Vi kommer diskutera och tillsammans utvärdera områden som digital mognad och hur man lyckas övertyga ledningsgrupper att ta framtida digitala investeringar. Men också hur du bäst skapar en digital roadmap baserat på kuncentrerad kommunikation.
Tillsammans med Limettas erfarenhet sedan 2001 och Episervers mer än hundratals implementerade projekt kommer vi att gå igenom de framgångsfaktorer som kännetecknar lyckade satsningar inom webb och e-handel.
Agenda:
- Hur du sätter en kundcentrerad strategi för marknadsteknologi
- Hur du räknar hem digitala investeringar
- Hur du kommer igång och prioriterar personaliseringstaktiker
För vem? Beslutsfattare inom webb, e-handel, digitalisering och kommunikation
Var: Limetta, Brahegatan 9, 2tr
När: Torsdagen den 9 maj kl 9 - 11.30. Frukost serveras.
Hur: OSA senast 7 maj till info@limetta.se
Seminariet är kostnadsfritt att deltaga på. Begränsat antal platser.