Konsumentföreningen Stockholm väljer Limetta för att skapa en webbplattform i Episerver

Nyhet

Konsumentföreningen Stockholm (KfS) har valt oss som digital samarbetspartner för att bygga den tekniska plattformen till sin nya webbplats www.konsumentforeningenstockholm.se.

KfS samarbetar sedan tidigare med Kurppa Hosk vilka inom projektet ansvarar för UX och design. Webbplatsen kommer att baseras på Episerver och Episerver Find.

 

Konsumentföreningen Stockholm väljer Limetta för att skapa en webbplattform i Episerver

”Jag har själv varit medlem i KfS i flera år så det känns extra roligt att få hjälpa dem att ta fram en ny webbplats som ska hjälpa deras 760 000 medlemmar.” säger Mikael Mathison Projektledare på Limetta.

 

Om Konsumentföreningen Stockholm

Konsumentföreningen Stockholm är en av huvudägarna i Coop. Deras viktigaste uppgift är därför att göra Coop så bra som möjligt för sina 760.000 medlemmar. Bra utifrån butiksupplevelse, sortiment, pris, erbjudanden och ett hälso- och hållbarhetsperspektiv.

2017-08-25

Hör av dig!

Vill du komma i kontakt med oss?
Fyll i formuläret så hör vi av oss så fort vi kan.